IT-services til Apotek

Kontakt os

Tilmeld dig vores IT-kurser

IT-kurser tilpasset Apotekets intranet

Med mere end 15 års erfaring med Apotekets intranet, er vores IT-kurser tilrettelagt fra et begynder- til superbrugerniveau


Når du har brug for support

Mandag - torsdag 08:00 til 16:00

Fredag 08:00 til 15:30

4820 6070

support@pharmakon.dk


Tjek driftsstatus på dine IT-løsninger

Du kan se den aktuelle driftsstatus vedrørende dine produkter samt finde mange nyttige vejledninger på vores drift side www.apoteksdrift.dk


Skræddersyede it-kurser og konsulentydelser

Pharmakon It-services tilbyder landets apoteker skræddersyede It-kurser og konsulentydelser der er målrettet til det enkelte apotek.

Apoteket kan derigennem styrke implementering af it-baserede værktøjer.

Kurserne/konsulentydelserne kan afholdes på det enkelte apotek, hvor Pharmakon kan medbringe bærbare pc’er samt trådløst netværk til undervisningbrug.


IT-løsninger tilpasset dit apotek

Dine muligheder

Vi tilbyder dig disse IT-løsninger:

  • Videomøder på apoteket (Skype for Business)
  • Office 365 på apoteket (Office 365 Business Premium)
  • Apotekets mailløsning (Apomail)
  • Apotekets telefoni (ApoTel)
  • Apotekets intranet (Sharepoint)

IT-løsningerne anvendes på det netværk, som i forvejen er på apoteket og afvikles på centrale servere hos os.

Forbindelsen imellem Pharmakon og apoteket er en VPN (Virtuelt Privat Netværk) forbindelse og dermed kryptograferet.

Dine fordel
  • Faste lave omkostninger, idet drift, licensafgift etc. indgår som en delt udgift mellem mange
  • Budgetsikkerhed
  • Hurtigere applikationsafvikling
  • Høj driftsstabilitet, minimum oppetider på 99 %
  • Optimal sikkerhed
  • Adgang til support
  • Ingen fysisk tilstedeværelse af servere hos det enkelte apotek. Alle opgaver varetages centralt hos os.

Vilkår og forretningsbetingelser

For at læse vilkår og forretningsbetingelser for produkter og ydelser under IT-services klik her.

Office 365 Business Premium

Til apoteket anbefaler vi en Office 365 løsning fra Microsoft.

Office 365 fås i en komplet kontorpakke, således er du altid sikret at dine programmer er up-to-date.

Office pakken kan efterfølgende installeres på 5 pc'er eller anvendes online på så mange pc man vil, fx på en Ipad.

Der findes et utal af pakker, men Office 365 Business Premium er den pakke som vi sælger i 99 % af tilfældene.

Lad os tale om, hvad der fungerer bedst for dig.

Microsoft Partner

Vi er Microsoft Partner og kan hjælpe dig med de rigtige valg.

Sammen med Office 365 kan vi give en samlet løsning. Det betyder, at du kan få:

  • Vejledning
  • Support – Office 365 eksperter står klar.
  • Vi sørger for, at du kommer godt i gang med installationen.


Office 365 Business Premium

Hele Office pakken på op til 5 pc’er pr. konto

Business Premium indeholder de komplette installerede Office-programmer:

Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, Skype for business og OneNote etc. 


Prisen er månedlig afregning

Office 365 fås i abonnementform, hvor du betaler pr. konto pr. måned for en komplet kontorpakke.

Du bestiller ved at sende en mail til support@pharmakon.dk, hvor du angiver hvilken konto vi skal knytte din Office pakken til.

Office 365 Business Premium koster 84,00 kr. pr. md. pr. konto.


Skype for Business - Videomøder på apoteket

Med Skype for Business kan du gennemføre professionelle onlinemøder mellem apotekets enheder. Du kan vise præsentationer, overtage skærme, optage møder og meget mere.

Vi leverer løsningen til en fast lav månedlig pris.

Du kan investere i kamera og lyd efter behov og temperament.

Abonnementet tilknyttes din @apoteket.dk mail konto med din sædvanlige adgangskode.

 

Vi tilbyder:

  • Et webcam der er optimal til videomøder for op til 4 personer i HD-kvalitet, med mikrofon og højtaler.
  • Et Webcam der er ideel til større mødelokaler i HD-kvalitet 1080p med 30 billeder.
  • Konference højtaler og mikrofon der anvendes alene eller sammen med sidstenævnte webcam.

Webcam og øvrigt udstyr købes som engangydelse - Kontakt Peter Naumann på 48206180 eller pn@pharmakon.dk for at høre mere om produktet og få et uforpligtende tilbud
Skype for Business koster 46,80 kr. pr. md. pr. konto og tegnes for et år af gangen.

 

ApoTel - Spar penge og øg effektiviteten med et nyt telefonsystem

Billigere og smartere telefoni tilpasset dit apotek
Du sparer op mod 75 % af apotekets udgifter til telefoni.

Vi har udviklet ApoTel, som er et system, der er skræddersyet til apotekets behov. ApoTel er billig i anskaffelse og drift.

Mens du blot skal give os nogle få oplysninger, sørger vi for alt det tekniske.

Vi klæder medarbejderne på til at bruge systemets mange muligheder.

Dine muligheder

  • Behold de oprindelige telefonnumre.
  • Tilpas den fleksible telefonkø til netop dit apotek.
  • Brug opkaldsstatistikker til at maksimere kundeservice.
  • Brug kun et fælles system til alle dine apoteksenheder.
  • Nem udbygning ved ekspandering af apoteket.
  • Gratis samtaler mellem afdelinger og medarbejdere.
  • Integration med virksomhedens øvrige IT-systemer.

Telefoncentralen (PBX) indeholder alle de elementer man kan ønske sig

  • "Du er nummer X i køen" funktion
  • Oplysning om gennemsnits ventetid pr. dag til kunden
  • Omstillingsbord
  • Ringegrupper IVR (Tast 1 for ... 2 for... mv.)
  • Viderestilling
  • Voicemail til e-mail
  • Konferencer
  • Call forward af alle slags
  • Forstyr ikke
  • Music on hold og transfer
  • Call pickup
  • God erfaring med opsætning af fax og portomaskiner
  • Reklamer i venteposition i telefonkøen
  • Infoskærm, følg med i betjeningen i butikken

 

Løsning koster 49,00 kr. pr. md. pr. lokalnummer inkl. telefoncentral. Support inkluderet i prisen.

ApoTel kamera overvågning på apoteket

Kan bruges sammen med dit ApoTel IP - telefonsystem - Så kan du ringe til kameraerne
  • Kræver internet adgang

  • Med Apotel Remote Access kan du via internettet overvåge dine kameraer lige meget hvor i verden du befinder dig. Har du flere systemer kan de samles for et samlet overblik.

  • Overvåg via Smartphone - Få det komplette overblik over din videoovervågning og følg med lige meget hvor du er. 

  • Ring til kameraerne fra dit ApoTel Ip-telefonsystem og smartphone.

 

Kontakt Peter Naumann på 48206180 eller pn@pharmakon.dk for at høre mere om produktet og få et uforpligtende tilbud

Apomail - Læs dine e-mails på farten

E-mail udgør en stor del af apotekets kommunikation. Det er nemt og belejligt at koordinere og informere via mail, men effektiv kommunikation kræver tilstedeværelse.
Føler du dig bundet af tilgængeligheden af din e-mail? Hvor ligger originalen til din e-mails, og hvordan arkivere du dem, OG ikke mindst tager du backup af dem? 

Når du vælger den komplette løsning, får du alle muligheder for at være tilgængelig med din e-mail

  • Kan med 1 licens installeres på flere computere uden merpris
  • Backup og drift varetages af Pharmakon
  • En Outlook klient, med adgang til elektronisk kalender, kontaktpersoner og indbakke
  • Opsætning på mobile enheder
  • Fortsat adgang til postkassen via browser

 

Prisen for tilkøb af 1Gb ekstra plads er 9,35 kr. pr. måned

Webaccess (Standard)

Webaccess (Standard) er en løsning, som giver dig adgang til din @apoteket.dk e-mail via hjemmesiden https://apomail.apoteket.dk.

 

Løsningen koster 19,85 kr. pr. måned med 0,5 Gb plads.


Webaccess og mobil

Webaccess med mobil adgang er en udvidelse af Webaccess (Standard). Denne løsning giver også mulighed for at kunne sætte din e-mail op på din smartphone/Iphone m.m.

 

Løsningen koster 31,97 kr. pr. måned med 1 Gb plads.


Komplet med professionel

Komplet med professionel er en løsning til dig, som vil være dækket ind alle steder. Løsningen kan installeres på en bærbar pc, hjemmecomputer og via mobiltelefonen.

 

Løsningen koster 67,25 kr. pr. måned med 1,5 Gb plads.


Sharepoint - Videns- og dokumentdeling når det er nemmest

Informationsbehovet vokser, meddelelser på opslagstavlen forsvinder, dokumentation bliver fortsat mere påkrævet, bogen med kontaktpersoner er forlagt i en forkert skuffe. Alt sammen scenarier du sikkert genkender og bruger unødvendig tid på. 
Vi giver dig løsningen: Apotekets intranet (Sharepoint).

Et intranet er et filter, der gør, at kun de oplysninger, der vedrører virksomhedens medarbejdere, ligger på intranettet. Dvs. et centralt opbevaringssted:

  • Dokumenter (specielt velegnet til DDKM kvalitetsstyring, i det der er versionsstyring og kvitteringsfunktion til læsning)
  • Adressekartoteker og opgavelister
  • Automatisk e-mail notificering ved ændringer
  • Billeddatabase
  • Diskussionsgrupper, undersøgelser og en lang række andre muligheder.

Du vil finde, at det både er nemt og overskueligt at opbygge intranettet, og driften sørger vi for.

 

Løsningen koster 296,57 kr. pr. måned med 250 Mb plads.
Prisen for tilkøb af 1Gb ekstra plads er 119,07 kr. pr. måned

Ydermere har intranettet indbyggede administrationsfunktioner, der gør det muligt at delegere administrationen af intranettet til en eller flere medarbejdere.

Intranettet kan benyttes alle steder, hvor der er en internet adgang (webbrowser), i virksomheden eller derhjemme. Således har medarbejdere, der fx har barsel eller andet fravær, også mulighed for at følge hverdagen i virksomheden.

Vi anvender cookies til at huske nogle af de valg, du foretager på hjemmesiden. Læs mere her learn more