Pharmakon Konferencecenter søger en erfaren oldfrue

Du forstår at motivere teamet på otte medarbejdere og giver som en naturlig del af dagligdagen en hånd med i rengøringen. Du indgår i vores lederteam med seks ledere.

Erfaren oldfrue søges til professionelt konferencecenter i Nordsjælland

Efter 22 år går vores oldfrue på pension, derfor søger vi dig, som har arbejdet i lignende stilling på hotel eller konferencecenter. Dit skarpe overblik skal kunne favne vores ca. 14.000 m2 med 136 værelser, 30 konferencelokaler, restaurant, pauseområder og kontorfaciliteter. Nogle af vores områder er udliciteret.

Som person er du serviceminded, pålidelig og har et stort og struktureret ordensgen. Du er god til at motivere også, når det bliver svært. Du kan sætte dig i gæstens/kundens sted og bliver inspireret af, at arbejde med gæsterejsen. Vi lægger vægt på, at du kan arbejde selvstændigt, byder ind og samarbejder på bedste vis med teamet, ledergruppen og rundt i organisationen

Jobbet

Oldfruen har ansvaret for at planlægge den daglige rengøring.

  • Daglig ledelse, coaching og motivering af afdelingens medarbejdere, ligesom du sikrer den rigtige bemanding
  • Føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage tjek i områderne
  • Udarbejdelse af budgetter, handlingsplaner og arbejdsgange
  • Løbende kvalitetssikring og udvikling af drift og processer i afdelingen
  • Vareindkøb til afdelingen ligesom du har en god kontakt til leverandører
  • Kort- og langsigtet produktoptimering og udvikling

Vi forventer, at du taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelsk. Du er vant til at arbejde med MS Office-pakken, og har du kendskab til Spectra Hotel-system, er det en fordel.

Stillingen er 37 timer om ugen inkl. frokost.

Vi er en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads med gode arbejdsforhold. Vi passer på miljøet og er stolte over, at vi arbejder fokuseret med bæredygtighed og de 17 verdensmål.

Vi tilbyder en attraktiv trivselspakke med god løn og pension, sundhedsforsikring, sociale arrangementer, løbende videreuddannelse, gå-hjem-møder, mad-med-hjem og massageordning. Vi vil have, at du har det godt, og at du udvikler dig, så du hele tiden bliver bedre.

Tiltrædelse senest den 1. april 2020 eller efter aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
lene_schade_poulsen
Lene Schade Poulsen
Konferencecenterchef
+45 48 20 60 50

Interesseret?

Vi inviterer løbende kandidater til samtaler så send din ansøgning og CV allerede i dag til personale@pharmakon.dk og senest 9. februar 2020.

Ønsker du at fremsende din ansøgning krypteret, skal du sende en mail til amo@pharmakon.dk, og du vil modtage et link til sikker forsendelse.

Om Pharmakon

Pharmakon a/s er et internationalt anerkendt konference- og uddannelsescenter med 130 medarbejdere, hvoraf 50 medarbejdere er ansat i konferencecentret. Vi er kendt for vores fantastiske køkken og høje service, der kan ses i vores gæstetilfredshed. Vi stiller optimale rammer og service til rådighed for gennemførelse af konferencer, kurser og møder. Vi har et højt aktivitetsniveau med mere end 40.000 overnattende gæster om året.