Formålet med denne uddannelse er at blive bedre til at kommunikere med kunden – og herunder at blive bedre til at forstå og tale med kunden om det der er vigtigt for kunden.
Uddannelsen er en kombination af præsentation af ny viden, case-arbejde og træning. Derigennem bliver du fortrolig med begreber som det mentaliserende mindset, mentaliserende kommunikation, og hvordan du kan bruge det i din hverdag på apoteket.
Du skal, for at gennemføre uddannelsen, deltage i undervisningen, optage dig selv i kundeekspeditioner - som du får feedback på, lave hjemmeopgaver og aflevere en afsluttende opgave.
Bemærk: Holdene er faste. Du tilmelder dig til et forløb, hvor alle datoer er fastlagt.
Hold 11
Online opstartsmøde fredag d. 11. april 2025 kl. 09.00-10.00
Modul 1: Fysisk 1½ dag: onsdag d. 7. maj kl. 12.00 til torsdag d. 8. maj kl. 16.00 på Severin i Middelfart
Modul 2: Online 2 timers undervisning kl. 9.00 - 11.00 derefter 10 minutters feedback pr/deltager i løbet af dagen onsdag d. 28. maj
Modul 3: Online 4 timer: Torsdag d. 12. juni kl. 9.00-13.00
Modul 4: Online 2 timer: mandag d. 23. juni kl. 9.00-11.00
Modul 5: Online 4 timer: Torsdag d. 21. august kl. 9.00-13.00
Modul 6: Fysisk 1 dag: Mandag d. 8. september kl. 9.00-17.00 på Severin i Middelfart
Modul 7: Online individuel feedback, 10 minutter pr deltager, løbende hen over dagen mandag d. 22. september med start kl. 9.00
Kursus for ledere: tirsdag d. 17. til onsdag d. 18. juni 2025
2 x feedback på optaget film
Hjemmeopgaver
Afsluttende opgave der skal afleveres