img_2599_hoejre

It-løsninger og produkter tilpasset dit apotek

Vi tilbyder

Nedenstående produkter, som vil være med til at styrke apotekets drift og give optimal udnyttelse af ressourcer og sikkerhed.

  • Office 365 - Altid opdateret Office pakke med Word, Excel og andre office-programmer samt Microsoft Teams.
  • MFA - Multi faktor godkendelse
  • ApoTel - Telefoni, der er tilpasset jeres behov, fx opkaldsstatistik og et fælles system for apotekets enheder. 
  • Apomail - Nem mailkommunikation, hvor du vælger det abonnement, der passer til dit behov.
  • Apotekets intranet, Sharepoint - Viden- og dokumentdeling, fx DDKM-kvalitetsstyring.

Dine fordele ved at bruge vores IT-løsninger

  • Høj driftsstabilitet med minimum oppetider på 99 %
  • Sikkerhed og GDPR er allerede tænkt ind i alle produkter
  • Adgang til support og vejledninger

Læs Pharmakon-IT vilkår og forretningsbetingelser

Office 365

Vi tilbyder forskellige Office 365 løsninger til apoteket.

Med en Office 365 pakke er apoteket altid sikret de seneste opdateringer og brugeren kan altid tilgå Office-pakken fra den bærbare pc, tablets og Ipads.

Der er 99.9% garanteret oppetid, fuld support af Pharmakon og adgang til ​omfattende e-læringsmaterialer i Office 365 inkluderet i prisen.​

Pharmakon tilbyder backup af alle filer i 365, som Microsoft i øvrigt anbefaler.

Kontakt os hvis du ønsker at vide mere om Office 365, så vi kan finde den løsning der passer bedst til dit apotek. Telefon 4820 6070 eller på mail support@pharmakon.dk

Licensoversigt

Få et overblik på de forskellige Office 365 licenser vi tilbyder ved at klikke her

Klik på et af nedenstående licenser for at se hvad der er indeholdt af programmer mm.

  1. Microsoft 365 Apps for Enterprise
  2. Office 365 F3
  3. Office 365 E1
  4. Office 365 E3

Office 365 Apps beskrivelse kan læses her

MFA - Multi faktor godkendelse

Hvad er MFA, og hvornår skal en bruger anvende det?

MFA er to-faktor-godkendelse. Det vil sige, at en bruger med en @apoteket.dk mail skal bruge sit id/password og noget ”andet” til at identificere sig med.

Du kan bruge sms, et telefonnummer eller en app. App er hurtigst og billigst (gratis), hvor en sms eller en telefonsamtale kan blive pålagt gebyr.

Hver gang en bruger logger ind på et device, program eller ny browser som brugeren ikke har brugt før, vil brugeren blive afkrævet MFA.
Denne godkendelse vil holde i 100 dage, og så skal brugeren igen logge ind med MFA.

Hvorfor hænger Office 365 og MFA sammen?

For at kunne aktivere MFA, skal der en Office 365 licens tilknyttet den enkelte bruger.

Det vil sige at brugernes postkasser flyttes til Office 365 og får tildelt en Office 365 Licens.

Herefter skal brugeren oprette godkendelsesmetoder på dennes konto. Vi anbefaler SMS og App, som skal kobles til brugerens mobil telefon.

Hvordan kommer det til at foregå? - læs om processen her

FAQ om Office 365 og MFA - læs her

Telefonsystem - ApoTel

Med udgangspunkt i apotekets behov har vi udviklet telefonsystemet ApoTel, som er billig i anskaffelse og drift. Vi sørger for alt det tekniske og klæder medarbejderne på til at bruge telefonsystemets mange muligheder.

Fordele

  • Behold dit gamle telefonnummer.
  • Tilpas den fleksible telefonkø til netop dit apotek.
  • Brug opkaldsstatistikker til at maksimere kundeservice.
  • Brug et fælles system til alle dine apoteksenheder.
  • Nem udbygning, hvis andre enheder senere tilknyttes apoteket.
  • Gratis samtaler mellem afdelinger og medarbejdere.
  • Integration med virksomhedens øvrige IT-systemer.

Det får du med

  • "Du er nummer X i køen"-funktion
  • Oplysning om gennemsnits ventetid pr. dag
  • Omstillingsbord
  • Ringegrupper (Tast 1 for ..., 2 for... mv.)Viderestilling
  • Voicemail til e-mail
  • Mulighed for konferencekald
  • Forstyr ikke-funktion
  • Musik ved viderestilling og på hold-funktion
  • Reklamer i venteposition i telefonkøen
  • Infoskærm, hvor du kan følge med i betjeningen i butikken
Har du spørgsmål til ApoTel?
peter_naumann
Peter Naumann
IT-chef
+45 48 20 61 80

Mail til apoteket - Apomail

E-mail udgør en stor del af apotekets kommunikation med kunder, leverandører og medarbejdere.

For at sikre effektiv udnyttelse af tiden tilbyder vi med apomail en løsning, hvor mailprogrammet kan tilgås fra hjemmeside, smartphone, hjemmepc, alt efter hvilken type abonnement du vælger.

Ved valg af løsning er det også en god ide at vurdere, i hvor høj grad du har brug for at kunne genfinde mails. Med abonnementsmodel 3 kan du til enhver tid genfinde gamle mails, og da der hele tiden tages backup online, mister du heller ikke mails, hvis pc’en står af.

Vi varetager backup og drift.

Apotekets intranet – Sharepoint

Med apotekets eget intranet finder medarbejderne nemt de relevante informationer og dokumenter.

Apotekets intranet er et centralt opbevaringssted for

  • Dokumenter (velegnet til DDKM-kvalitetsstyring, pga. versionsstyring og kvitteringsfunktion til læsning)
  • Kontaktpersoner og adresser
  • Opgaver
  • Billeder
  • Diskussionsgrupper
  • Registreringer i forbindelse med sundhedsydelser, reklamationer, ventetidsmålinger mm.
  • Trivselsundersøgelser med anonyme besvarelser.
  • Automatisk e-mail notifikation ved ændringer.

Det er både nemt og overskueligt at opbygge intranettet. Du delegerer administrationen af intranettet til en eller flere medarbejdere alt efter jeres behov.

Driften sørger vi for.

Intranettet kan benyttes alle steder, hvor der er en internetadgang, på apoteket eller derhjemme. Således kan medarbejdere, der fx har barsel eller andet fravær, følge hverdagen i virksomheden.