På kurset bliver kursisten i stand til at anvende almindelige administrative funktioner på intranettet samt introduceret til nye automatiseret funktioner. Derudover bliver Teams, Forms og Booking apps gennemgået.
I forbindelse med deltagelse på kurset vil der for kursisten være et forarbejde med identificering af Office 365 licenser til apotekets ansatte. Pharmakon kontakter apoteket i denne forbindelse. Under kursusforløb skal der fortages en identificering af lovpligtigt data, der skal flyttes over på det nye intranet i et arkiv.
Kurset er opdelt i 3 moduler:
Modul 1: Opstarts webinar: 2 timer (giver adgang til det fysiske kursus) kl. 9.00 - 11.00
Modul 2: Fysisk kursus: 1 dag - kl. 9.00 - 17.00
Modul 3: Opfølgende webinar med gennemgang af Teams, Forms og Booking samt mulighed for spørgsmål: 4,5 timer (inkl. Pauser). kl. 09. 00 - 13.30
Bemærk:
Tidsplan for webinarer og kursus
Modul 1 kl. 9.00 – 11.00 Webinar 1
Modul 2 kl. 9.00 – 17.00 Kursus
Modul 3 kl. 9.00 – 13.30 Webinar 2